Висновки



ВИСНОВКИ
         У даному класі були проведені дослідження з використанням методики І.Лусканової «Вивчення шкільної мотивації» у вересні 2020 року та у жовтні 2021 року. Виходячи з результатів досліджень, можна зробити висновок, що високий рівень мотивації навчальної діяльності в 2 класі підвищився на 13%, вище середнього – 13 %, зовнішня мотивація – 2%, а низького рівня зовсім не стало. (додаток  10)                         
         Підсумовуючи викладене, можна зробити висновок, що цілеспрямоване та систематичне використання вищезазначених методів і прийомів, які сприяють підвищенню навчальної мотивації у молодших школярів зміцнює бажання дітей оволодівати знаннями і формує стійкий інтерес до навчальних предметів, а також  розвиває  вміння використовувати набуті знання  на практиці, у власному житті (додаток 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17) .


 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇЇ В УЧНІВ

1.    Зробіть мету уроку метою учнів:

-         поясніть важливість теми уроку для учнів;

-         нагадайте про задачі протягом уроку.

2.     Сформулюйте мету, орієнтуючись на потреби та інтереси учнів.

3.     Відповідально ставтесь до організації уроку:

-         почніть урок із запису плану на дошці;

-         розбийте урок на етапи, підводьте підсумки кожного етапу уроку та уроку.

4.     Під час розвитку мотиву досягнення орієнтуйте учнів на самооцінку діяльності:

-         запитуйте у дитини: «Ти задоволений результатом»?», замість оцінки – «Ти добре впорався».

5.     Якомога частіше ставте учнів у ситуацію вибору:

-         пропонуйте дітям самим обрати для себе рівень складності завдань.

6.     Допомагайте дітям ставити перед собою реалістичні задачі.

7.     Допомагайте учням бути відповідальними за свої успіх та прорахунки:

-         після виконання завдань попросіть учнів розказати, що виявилось особливо важким і як вони з цим упорались.

8.     Створіть ситуацію успіху досяжною для кожного учня:

-         обирайте такі завдання, при виконанні яких учні частіше досягають успіхів, ніж невдач;

-         якщо в учнів виникають проблеми, розділіть матеріал на малі частини.

9.     Робіть урок більш привабливим і цікавим.

10.                       Пов’язуйте навчальну інформацію з життєвим досвідом школярів:

-         під час введення нової теми спитайте дітей, що їм відомо про цю проблему, які ідеї і асоціації виникають у них;

-         подавайте інформацію у формі проблеми чи проблемного питання.

11.                       Уникайте небажаних наслідків своїх учительських очікувань:

-         будьте особливо обережними зі слабкими учнями, підказуйте їх, хваліть за правильні відповіді;

-         контролюйте свою поведінку, чи не стоїте ви сторонньо від деяких учнів?

12.                       Зробіть основні правила і вимоги зрозумілими.

13.                       Не посилюйте напруги ситуації:

-         не самоутверджуйтесь за рахунок учнів;

-         не використовуйте образливі вирази, сарказм, зневажливі жести;

-         не порівнюйте учнів один з одним, не залучайте до конфлікту інших учнів.





 

Немає коментарів:

Дописати коментар